
- Zarodki pszenne - 1 kg
- Rzodkiewka ekologiczna - 1 pęczek
- Pierogi z kapustą i grzybami - 1 szt
- Pierogi z jabłkiem i cynamonem - 1 szt
- Mąka żytnia 2000 - 1 kg
- Pierogi z serem na słodko - 1 szt
- Płatki owsiane - 1kg
- Mąka pszenna 650 - 1 kg
- Ziemniaki ekologiczne - 1 kg
- Sok jabłkowy z czarną porzeczką - 300 ml

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Swojski Spichlerz Justyna Żywiołek
Jana Kilińskiego
42-218 Częstochowa
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Swojski Spichlerz Justyna Żywiołek
Jana Kilińskiego
42-218 Częstochowa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.